Början på mitt nya liv... Som spöke!

Efter onsdagsuppdateringen så har allt förändrats!
Starstable är helt öde!
Eller är det jag som dött? :O
Mina vänner är inne och jag kan chatta med dem men...
JAG SER DEM INTE! 
Och dem ser inte mig :(
Som tur är så såg Filip(Filippa Friendborn) mig och bjöd in mig till hennes ridklubb!
Men många som jag snackar med ser inte mig :(
Jag känner mig som ett spöke!
 
Jag har kontaktat support och det är säkert fler som gjort det
eftersom att det verkar som att problemet uppstått hos fler! >.<
 
Om det inte slutar vara så här så slutar jag!
Oc hdet vill jag ej eftersom att SSO har blivit som en del av mitt liv nu...
SÅ SNÄLLA.... FIXA DETTA!!!!!!
 
Har det blivit såhär för er också?
Kommentera isf!
 
Mvh en förtvivlad Stephie :(


Kommentarer
Anonym

Hahahahahh whut? O.o vet inte vem du är, känner vi varandra? Du kan mitt gamla smeknamn och allt o.o

2014-03-31 @ 19:59:01
Filippa Friendborn

Brevet dör uppe är ifrpn mig Filippa vänfödd :3

2014-03-31 @ 19:59:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stephodream.blogg.se

Sriver om mig ( Stephanie Darklee) på SSO :)

RSS 2.0