Ledsen hörni... Men kommer mer imorgon!

Som ni ser kom det inte upp något inlägg nu på kvällen! Jag hade ju planerat kvällsritt men mina planer blev ändrade... AwesomeFighters, klubben jah är med i hade Maskeradhoppning i RH med tema disco! Var så upptagen med det att jag glömde HELT bort kvällsritten och bloggen!! Tror jag tog lite bilder så lägger upp dem imorrn isf :)
Om ni undrar hur det gick på MLC så kan jag bara säga...
DET GICK HEEELT ÅT SKOGEN!!
Orkar inte förklara vrf men tror ni fattar vad som hände xD
Blir tyvärr inga bilder i detta inlägg pga att jag bloggar via mobil!

Mst sova nu så vi ses imorgon! Natti<3


Kommentarer
Anonym

I loved as much as you'll receive carried out right here.
The sketch is tasteful, your authored subject matter
stylish. nonetheless, you command get got an impatience over that you
wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case
you shield this hike.

2021-09-22 @ 22:20:34
URL: http://https://bumss.xyz/bitcoin/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stephodream.blogg.se

Sriver om mig ( Stephanie Darklee) på SSO :)

RSS 2.0