Spaning efter den rätta....

Idag så skyndade jag mig att göra dagens skötsel!
Jag hade nämligen bestämmt att jag och Dream skulle ut och 
spana efter den rätta hästen! För snart...
Jag snart kommer jag att köpa ny häst och då är det ju viktigt
att det är en häst som Dream trivs med, så vi började hos Marley!
 
Vet inte om det är så kul att ha denna häst... Den ser ju typ PRECIS ut som Dream xD 
Bara lite annan färg på manen... Så tyvärr Nej! 
 
Jättesöt faktiskt men känns lite vanlig!
Kanske köper den som hobbyhäst ngn gång
men inte nu.
 
Lite samma sak här!
Jättesöt men känns FÖR vanlig!
Om jag köper hobbyhäst ngn gång så vill jag nog ha den här :)
 
Nähä. Hittade ju ingen hos Marley men eftersom att jag är här 
är det ju bra att passa på att köra Marleys hoppbana^^
 
 
Jehöpp. Nu då?! 
Jo, jag och Dream tog transporten till Fort Pinta
och där lämnade jag Dream i en box i gamla stallet
där man köper hästar!
 
 Gick själv till Pinta Cafè för att äta ( skulle äta irl xD).
När jag kom tillbaka så såg jag detta:
 
Gölligt va <3? 
Dreamstar hade rymt från boxen intill
till stoet som stog i boxen brevid!
Haha <3 Nu vet jag precis vem jag ska 
köpa till Dream <3
Det kmr bli sååå mysigt när
hon kmr till stallet! 
LÄÄÄÄÄÄNGTAAAAAAR!
 
Mvh en överlycklig Steph <33
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stephodream.blogg.se

Sriver om mig ( Stephanie Darklee) på SSO :)

RSS 2.0