Min morgon xD

Goomorgon alla... alla SSO medllemar xD
Har haft en riktig härlig morgon tillsammans med min älskade Dreamstar<3
Jehöpp, här är bilderna :)
 
Gick in i hemstallet till Dream för att sköta om honom....
 
Rykta...
Kratsa...
Matar med Hö<3 
Haha xD Glömde bild på när jag ger vatten xD
Dags för klädbyte :)
Sådär ja<3
Vi red iväg till paddocken utanför VG och värmde upp innan hoppningen...
Ja... Sen var det ju dags att hoppa<3 Det är faktiskt Dreams höjdare varje dag...
Att få hoppa i ridhuset. Har får sån energi och det känns som om man flyger när han hoppar<3
Haha xD
Efter hoppningen så slappade vi vid "Dressyrbanan" :)
Vi ringde Judy och bad henne hämta oss. När vi var hemma tog vi transporten till FP ;)
...
Vi bytte om och begav oss mot Törne...
När vi tillslut var där så passade vi på att bada sammtidigt som vi väntade på Wilma Wintertree...
Vi väntade och väntade men hon kom inte så vi drog till Äppellunden ist :)
Vi flängde runt där en lååång stund men tillslut började Dream tröttna så vi bestämmde oss för att 
vänta hemmåt. Nu är vi i hemstallet och bara slappar lite.... 
Men snart ska vi ge oss ut på nytt äventyr^^
 
Ikväll blir det nattritt för oss tror jag så skriver mer då!
Vi sees <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stephodream.blogg.se

Sriver om mig ( Stephanie Darklee) på SSO :)

RSS 2.0